Telefoonnummer: 085 130 15 99

Voor pijnklachten kunt u ons ook in het weekend bereiken. Ons servicenummer is 085 130 15 99

Klachtenformulier

Heeft u een klacht over onze praktijk ?

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met ons. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren. Voor het indienen van een klacht kunt u onderstaand formulier gebruiken. 


De klachtenfunctionaris neemt uw klacht dan in behandeling.

De klachtenfunctionaris of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen één maand in behandeling te nemen en af te ronden. Bent u daarna nog niet tevreden of wilt u uw klacht niet direct met ons bespreken? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij Nederlandse Kliniek Voor Orale Implantologie is aangesloten. 

De Nederlandse Kliniek Voor Orale Implantologie is aangesloten bij: 
ANT Klachtencommissie 
Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,15 per minuut)

 

Voornaam:
Achternaam:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
E-mail:
Aard van de klacht:
Datum:
Tijd:
Omschrijving van de klacht:
Adres

Esdoornlaan 4
2161 MR LISSE


Contactgegevens


Tel.  085 130 15 99
E-mail: info@nkoi.nl 

Openingstijden

Maandag tot en met donderdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 9:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00 uur.

Op vrijdag zijn wij wij telefonisch bereikbaar van 9:00 - 12:00 uur.

© , NKOI | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd augustus 2022